zaterdag 14 september 2013

Opendag Hulpdiensten.

Wat een pret,
die opendag van de gemeente Meppel, met al haar hulpdiensten.
Geniet maar mee!!


Kevin van 9, niet als bezoeker, maar als lid van de reddingbrigade,
assisteert, net als zijn vader, met de reddingsboot.


Vera van bijna 5, houdt de bal in de lucht.


Waauw!!! Wat hoog!!!
Gaan wij daar ook in?


Zijn dit de toekomstige brandweerman en -vrouw?


Vera aan het werk om een auto door te "knippen".
Maar of ze wat gezien heeft?
Haar bril zakte steeds af.
En de veiligheidshelm ging diezelfde richting

Lotte daarentegen, zette alles op alles,
om een deur los te knippen.

                                                           
                                       Ryan, bepakt en bezakt in brandweerkleding, met zuurstofmasker,
                                                        redt een persoon uit een brandend huis.


                                                             Wat eng, dat blauwe oog.
Doet het zeer??


Zelf je eigen broodje bakken van de scouts
en je naam of een tekening maken in de nieuwe bank,
die in de Bergierslanden komt te staan.

Wat een plezier voor jong en oud!

Fijne zondag!!

3 opmerkingen:

  1. Het was zeker een gezellig dagje! Vera zei vanavond toen we naar oven liepen, dat ze wel een brandweer man wou worden! Ik al lachend, wat leuk! Waarom lach je mama! Oeps! Omdat ik dat zo leuk vind! Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's ma.
    De jongens vonden het een leuke dag.
    Vooral kevin die heeft samen met de burgemeester en meester Neutel gegeten in de brandweerkazerne. En ik ook natuurlijk en veel anderen maar toch
    Groeten Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kanjers zeg ! Heel stoer die brandweerlieden. Als ik ooit brand krijg bel ik gelijk deze stoere mannen. Die reddingsboten da's ook zwaar werk zeg. Ik zie de spierballen door die stoere pakken heen.
    En dan die meiden die staan hun mannetje wel. Vooral die laaghangende doorkijk helm dat is zeker het nieuwste.
    Die zie je bij ons niet.
    Ik denk dat jullie allemaal als een blok in slaap zijn gevallen en misschien wel eventjes hebben gedroomd ?
    GROETJES oom Rindert

    BeantwoordenVerwijderen