vrijdag 12 juli 2013

Accessoires


                                    Een van mijn schoondochters heeft binnenkort een bruiloft.
                                                      Ik had de eer haar jurk te versieren.



                                                   Ook ben ik verslingerd geraakt aan gehaakte....
                                                       ja, je raadt het al....... bloemetjes.


             patroontje armbandje hakenenmeer.blogspot.nl  en bloemetjes van  ellebel.blogspot.nl

3 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk Tjits dat je de jurk van je schoondochter mocht versieren, ik hoop dat ze net zo'n mooie bruiloft mag beleven als waar wij van mochten genieten!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog 2 kleine weken en dan mag ik de kunstwerken showen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. morgen is DE dag, een mooie bruiloft waarbij ik je mooie creaties ga showen!!

    BeantwoordenVerwijderen