zondag 17 februari 2013

Staphorst



Vanmiddag, samen met mijn lief, naar Staphorst gelopen.
Het is de bedoeling, dat we in het voorjaar weer NS-wandelingen gaan maken,
zodat het slim is om weer wat kilometertjes in de benen te krijgen.
Het plan was om bij Waanders koffie te drinken,
maar onderweg kwamen we tot onze verrassing een kringloop tegen van Adullam
- een dagactiviteit voor mensen met een verstandelijke beperking - en daar hebben we een bakkie genomen en heb ik mijn man vermaakt met het passen van vilten hoedjes. Ongelooflijk wat veel stemmige, zwarte hoedjes. Maar zelfs met dat enige rose exemplaar kon ik mijn ega niet bekoren. ;-) Ook naderhand de kinderboerderij van dezelfde stichting bekeken.
 Zo zie je maar weer,
 tijdens het wandelen kom je nog eens wat tegen. 
Ja, en zèlfs ook nog een WAPENWINKEL, en dàt in Staphorst.


Staphorster boerderij  (foto juli 2010)
 







1 opmerking: