vrijdag 8 februari 2013

Gelukt !!!

Eindelijk is het me dan gelukt de header (het front) op mijn nieuwe blog te installeren.
Een naamgenootje, Tjits (haar blog met prachtige natuurfoto's  www.thuisbijtjits.blogspot.nl
heb ik tenslotte om advies gevraagd,
en hier..... het resultaat.

Over Tjitske gesproken:
Deze week bracht ik mijn kleinzoon naar de peuterspeelzaal
en één van de leidsters stelde zich voor als Tjitske.
Ik vroeg: "Hòe heet je?" Ze herhaalde haar naam en ik reageerde met:
 "Nóóit van gehoord."
Waarop zij zei: "Maar het is ook een Friese naam."
Ik haastte me vervolgens te zeggen, dat ik ook die naam draag. ;-)
Leuk te horen dat zij - ik vermoed dit sterk- uit dezelfde plaats komt als
bovengenoemde blogster.
 Tjitske, was verrast, dat er ook nog een Tjitske in haar dorp woonde en was benieuwd, in welke straat of buitenweg, Tjitske woonde.
Maar dàt kon ik haar niet vertellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten