vrijdag 1 januari 2016

Welkom 2016.

Met veel geknal en prachtig siervuurwerk is 2016 ingeluid.



 De toverhazelaar kan nog wel eens bloeien
eind januari, maar zo vroeg al, kan ik me niet herinneren.



 Ja, heus, deze veldbloemen heb ik 30 december gefotografeerd.





De kippetjes van de buren mogen geregeld rondscharrelen en de tuin omspitten.
Voor mij de kans om ze zonder kippengaas te kieken.


    
De deken van Lotte is voor 5 december afgekomen.
Lotte is er blij mee



Voor alle anonieme ;-) lezers van mijn blog,
een heel zegenrijk jaar gewenst.

Lieve groet van Tjits


2 opmerkingen:

  1. Op naar een creatief 2016! En in mijn tuin staat ook nog steeds een plant in bloei sinds het voorjaar, hoe wonderlijk kan het weer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Tjits!!

    Onvoorstelbaar hè wat er al bloeit, het leek gisteren ook echt voorjaar zo lekker!
    Wat een prachtige kippen scharrelen er bij je rond, leuk om daar van te mogen genieten.
    En nee je hebt niets gemist hoor, Gert heeft een kleinzoon van zijn oudste zoon en Fleur is van mijn zoon, dus samen hebben we er 2:)

    Ik wens je een heel gelukkig en gezond nieuwjaar met veel geluksmomentjes!

    Liefs van de andere Tjits:)

    BeantwoordenVerwijderen