vrijdag 13 februari 2015

Pril geluk.




Gistermiddag kwam onze jongste kleindochter
uit school met de mededeling, 
dat ze...

 verkering 
had.

Ze had diverse jongetjes gevraagd
maar die wilden niet.
Jort was de laatste.
En die had ja gezegd.

Ze is al 6.
Dus het werd tijd ook. ;-)


Vanmorgen liet ze haar mama
een briefje zien, die ze Jort wilde geven. 


                           Haar mama, die deze vertrouwelijke ontboezemingen las,
reageerde een beetje verontwaardigd.
Vera, jij hebt nog maar 1 dag verkering en nu
loop je wel erg hard van stapel.
Wat bleek?

Lees de letterlijke tekst maar:

Liefe Jort,
ik weet dat je met me vekiring hept. 
ra ra, wie ben ik.
Schijf het jort dan hier op. xxx
Wil je met me trouen!

Verder was de tekst omgeven met hartjes en lieve woordjes.


Gelukkig, dat haar mama adviseerde om de brief 
maar niet aan Jort te geven, 
want Jort maakte dezelfde ochtend
  aan hun prille geluk....
een einde.






2 opmerkingen:

  1. Ahh wat lief!! Wel sneu zo vlak voor valentijnsdag;)
    Ik hoop dat mama haar liefdesbriefje bewaard, zo leuk voor later haha!! En oma natuurlijk deze blogpost!

    Fijn weekend Tjits!!
    Liefs van de andere Tjits



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heeft Vera er niets aan overgehouden!
    Maar dit zal zeker niet haar laatste verkering zijn.....
    Liefs lau

    BeantwoordenVerwijderen