vrijdag 17 januari 2014

Eindelijk weer eens in de lucht ;-)

Na wat haperingen, zijn er nu weer nieuwe berichtjes in de lucht.
Maar ook mijn lief en ik vertoefden een half uurtje tussen de wolken en de aarde.

Omdat mijn lief voor half januari nog even wilde vliegen,
 omdat hij anders een prof. check moest maken,
(Deze check is verplicht als je drie manden niet gevlogen hebt)
kwam ik op het lumineus idee, om op dit vluchtje hem te vergezellen.
Ik heb zeker 10 jaar niet met hem gevlogen,
dus de hoogste tijd om weer eens een klein stukje Nederland
vanuit de lucht te bekijken.
Bovendien is het zeer gezellig, zo vastgesnoerd in de stoel
en stijf naast elkaar via de microfoon 
met elkaar te babbelen.  ;-)
Helaas was het zicht, ondanks het zonnetje niet helder, maar genoten heb ik zeker.

                           



 Tuurlijk richting onze woonplaats.
Maar waar is ons huis nou??



Toen mijn man nog niet zo lang zijn vliegbrevet had, 
vloog hij nog wel eens voor zijn vliegclub naar Rotterdam
om de instrumenten van een kist daar te laten ijken.
 Af en toe, ging ik met hem mee.
Gps had de Robin toen nog niet, zodat er op zicht en op koers moest worden gevlogen.
 Op zeker moment, gaf mijn man aan, dat het niet toegestaan was, 
boven Paleis Soestdijk te vliegen.
Ik keek nog eens rond en ontwaarde onder ons, ja heus!!
Paleis Soestdijk.
Gelukkig, werden we niet achtervolgd door straaljagers van het Rijk.
Mijn lief vindt dit nog steeds een lastig onderwerp.
Terwijl ik hier nog steeds heerlijk om kan lachen.


2 opmerkingen:

  1. Ohh wat is dit gaaf!! Echt genieten!!
    En vliegen boven Soestdijk hihi...

    Lieve groetjes van je naamgenootje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie ons huis ook! Leuk! Toch mooie foto's geworden!
    Liefs de buuf

    BeantwoordenVerwijderen