zondag 9 juni 2013

Armbandje

Eindelijk doe ik mijn blogtitel weer eer aan: Een creatieve knutsel.
Op de blog van  HAKEN EN MEER  vond ik dit leuke patroontje.
Lotte en Vera mochten een exemplaar uitzoeken.
Vera kon gelijk haar keuze maken, maar Lotte was wat kieskeuriger.
Zij wilde perse geen roze eraan. Laat nu alle armbandjes roze hebben.
Tuurlijk mocht ze uit mijn wolmandje andere kleurtjes uitzoeken.
Maar ze wilde geen rood en ook geen donker blauw èn ook geen paars.
 Dus werden het twee kleurtjes: blauw met geel.
Want al hoewel lichtblauw haar lievelingskleur is, begint geel ook favoriet te worden.

4 opmerkingen:

  1. Ha naamgenootje:)

    Zo jong en al helemaal een eigen smaak, zo leuk! En wat een lieve foto van je kleindochter.

    En nu ben ik heel benieuwd wat jij denkt wat ik van mijn trouwjurk gemaakt heb haha;)

    fijne week!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lotte heeft hem gister de hele dag omgehouden! zelfs in bad. Maar dat was niet heel handig! :-) maar hij is alweer droog!
    lifes Lau

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke armbandjes,oma.:-)
    En o ja meschien tot vrijdag.

    Kus Kevin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rixt vond het armbandje en de broche heel mooi. Het armbandje moest direct om en pake moest die van Anouk even omdoen. Pake heeft de hele middag met het armbandje om zijn pols gedragen. Vandaag bij Anouk geweest en ook zij vond je creaties heel schattig.
    Je hebt dus wel eer van je werk !!

    BeantwoordenVerwijderen