woensdag 22 januari 2014

Kun je haken, haak dan mee.

Begin januari zag ik wel iets heeeeeeeel erg leuks in blogland.
Een blogster KLIK HIER vatte het plan op, om een Engelse, gehaakte streepjes deken
te laten vertalen 
om vervolgens elke week een aantal rijen op haar blog te vermelden.
Dit is inmiddels zo'n hype geworden, 
dat er al meer dan 2000 enthousiastelingen aan mee doen.

Dè crochet along van 2014.


Ook ik doe mee.
Èn ook mijn schoondochter
èn misschien mijn vriendin ook nog.
Dat zijn er dan 2003. ;-)

Bepaalde kleurtjes van een bepaald Deens merk
hebben verschillende kleurtjes al niet meer op voorraad.
Maar gelukkig waren we afgelopen zaterdag in het hoge Noorden 
en in een breiwinkeltje in Appingedam 
zag mijn speurneus een ander aanbevolen garen, 
zodat mij lief met een volgepropte rugzak
met mij langs het Damsterdiep sjouwde.   ;-)












Als mijn schoondochter haar kleurtjes binnen heeft, 
ga ik verder haken.
Gewoon gezelliger samen optrekken. :-)


2 opmerkingen:

  1. Succes dames! Gelukkig heb je mij niet gevraagd! Is niet hobby!
    Liefs lau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie heel veel succes!!!!!
    En niet in jullie vingers prikken!
    groetjes Kevin

    BeantwoordenVerwijderen