donderdag 26 september 2013

Kopjes van Appie.

                                                    Bij A.H. zag ik deze week kopjes.
                                                               Niets bijzonders,
                                                    Appie heeft wel vaker porselein.
                                     Maar..... deze waren in mijn lievelingskleuren èn met bloemetjes.
                                                        Ik heb staan wikken en wegen,
want ik had ze eigenlijk niet nodig.
Maar ze laten schieten kon ik ook niet,
 want naar deze kopjes heb ik onbewust, mijn hele leven gezocht. ;-)
Mijn brein werkte op volle toeren.
Opeens wist ik het:
Ik vraag ze gewoon voor mijn verjaardag volgende maand.
Mijn lief, wil ze vast wel geven
Dus snel een aantal kopjes en bordjes in de kar.


Thuisgekomen, vond ik, dat ik gewoon te weinig gekocht had.
Maar onze Appie, had alleen nog blauwe exemplaren.
Andere filialen brachten uitkomst.
Kijk maar eens in mijn keukenkastje.
(De kopjes aan de linker kan had ik al)


Donderdag 10 oktober krijg ik het druk;
Alle kopjes en bordjes moeten weer ingepakt worden, zodat mijn man als verrassing 
Tadaah!!! de volgende dag de kopjes onder het bed vandaan kan googelen.


Mijn vriendin Sietske, we waren buurmeisjes in ons geboortedorp Ee, kwam langs
en bracht dit prachtige, zelfgemaakte bloemstuk mee.
Past perfect bij mijn nieuwe kopjes.
Of ze van mijn nieuwe aanwinst wist???







Mijn ega blij: hij hoeft zich niet  meer suf te piekeren, waar hij mij blij mee kan maken. ;-)
Want ik ben met deze exemplaren SUPER BLIJ!!!!




3 opmerkingen:

  1. leuk mams!!
    zien erg leuk uit! daarom moest je naar de AH in steenwijk!!!
    liefs Lau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha naamgenootje:)
    Wat een superleuk geheel, staat ook zo gezellig!
    En lekker makkelijk voor je man haha:)

    fijn weekend!
    lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige nieuwe aanwinsten. Ze lachen je gewoon toe.

    BeantwoordenVerwijderen