dinsdag 23 juli 2013

BORIS

Onze speciale buren hebben een jong katje.
Het is een zij, maar luistert naar de naam BORIS.
Boris heeft haar naam te danken aan de oudste dochter, 
die het aandoenlijk schatje voor haar verjaardag kreeg.

De buren vertoeven nu met deze hoge temperaturen aan zee
en aan ons de eer, Boris en........ 7 kippen te vertroetelen.
Ja, ik spreek echt van vertroetelen,
want we kregen de opdracht van Lotte en Vera om
veel met Boris te spelen en haar veel knuffels te geven.

Dìe opdracht is niet zo moeilijk,
totdat  ik ......vanmiddag voordat mijn lief en ik onbezorgd zouden gaan kanoën,
mijn kattenverplichting nog even wilde nakomen.
Maar........ het lieve beestje was nergens te vinden.
Ondanks het geroep, kwam er geen dartel gevalletje te voorschijn.
Uiteindelijk was mijn lief zo slim, om zijn hoofd boven de schutting
van de achterburen te steken,
waar hij tot zijn grote opluchting, Boris zag,
die nòg meer vertroeteld werd met....... een schoteltje melk.
Met een gerust hart zijn we met kano op het dak, richting Bovenwijde vertrokken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten