zondag 26 mei 2013

Plantenkas buiten en binnen. ;-)

Zaterdag zijn er heel wat gaatjes geboord in de rand van plastic emmers 
en touwtjes geknoopt in het nieuwe plantenkastje.
('k Wist helemaal niet, dat elektrisch boren zo'n leuk werkje is)
Gelukkig was Lotte bereid mij te helpen, zodat ik geen clipjes hoefde af te knippen om zo
de komkommer planten vast te zetten aan de touwtjes.


De tomaten-, aubergine- en paprikaplanten blijven gezellig ons
's nachts gezelschap houden.
Omdat ik vrees, dat het buiten te koud voor ze is,
worden ze door manlief in onze slaapkamer gedoogd. ;-)





1 opmerking:

  1. wat groeien je je plantjes toch goed bij jou! echt leuk! En ik weet waar ik moet wezen, als ik een tomaatje of een courgette nodig heb!
    Lotte vindt het helpen het einde!
    liefs Lau

    BeantwoordenVerwijderen