dinsdag 23 april 2013

Het eerste veldboeketje van het jaar.

Vandaag al wandelend ontdekte ik verschillende veldbloemetjes aan de waterkant.
Ik kon het niet nalaten er enkele van te plukken.
Van deze bloemetjes word ik helemaal blij!!
Wat zijn ze toch mooi!!!


                                         SPEENKRUID
                                         PAARDENBLOEM, binnenkort staan de weilanden weer vol gele pracht.
                                         Zelfs de PINKSTERBLOEM stond al in bloei.
                                         Witte kleine VROEGELING, helaas aan de achterkant ;-)
                                         ZURING, nog wel klein en in knop
                                         MADELIEFJES



4 opmerkingen:

  1. ohh dit is genieten Tjits!! Hier hou ik ook zo van.. en wat vroeg dat de pinksterbloem al bloeit, die vind ik zo mooi!

    Geniet van deze zonnige maandag,
    lieve groetjes, Tjits:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig boeketje!! Zo lekker lente!!!
    Ik kan daar ook zo van genieten...
    wat zijn we toe aan de lente he? Ik vind het toch echt wel het mooiste seizoen!

    Groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er vrolijk en fleurig uit! Krijg inderdaad zin in de lente als ik dit zo zie =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou mams! Je mag binnenkort onze paardenbloemen ook wel plukken! je wordt er toch zo vrolijk van!!!!! Lief boeketje!
    Lau

    BeantwoordenVerwijderen