zaterdag 16 maart 2013

NL doet

Vandaag kan ik me scharen onder de vele Nederlanders, die een dagje geklust hebben
 of iets gezelligs gedaan hebben voor een goed doel. 
Ik heb niet een pony geborsteld of gebowld met daklozen
- dat laat ik liever aan de koninklijke familie over ;-) -
maar twee fauteuiltjes opnieuw bekleed voor Ariënne, die sinds oktober woont op
"De Brasem", een locatie van Profilazorg ,
waar ik een aantal jaren als invalkracht gewerkt heb.
Ondanks, dat het ongewoon werk was voor Itty en mij, was het reuze gezellig
en het resultaat bevredigend. Bovendien werd de inwendige mens niet vergeten.
Groot respect voor al die vrijwilligers, die met veel plezier allerlei achterstallig onderhoud hebben gedaan en de tuin opgevrolijkt  hebben met viooltjes. 
Natuurlijk kan ik het niet nalaten om een groepsfoto te maken, van al die vrijwilligers, inclusief zeven bewoners.



Haha, zelfs een oorkonde.

2 opmerkingen: